Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami (w tym woreczka ze śrubami, nakrętkami, podkładkami, wkrętami i kluczykiem umożliwiającymi montaż produktu) oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Studio Projektowe Bożena Plota
Wiosenna 5

62-023 Borówiec


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Studio Projektowe Bożena Plota
Wiosenna 5

62-023 Borówiec

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria (w tym woreczek ze śrubami, nakrętkami, podkładkami, wkrętami i kluczykiem umożliwiającymi montaż produktu) oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

Meble
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl